Απολογισμός εβδομάδας
Στον αγιασμό γνωριστήκαμε, πήραμε τα βιβλία μας να τα ξεφυλλίσουμε στο σπίτι , πήραμε και το δωράκι μας και δώσαμε ραντεβού κανονικά για την επόμενη μέρα το πρωί πρωί!

Παρασκευή και τα πρωτάκια μου , όπως και όλα τα πρωτάκια φαντάζομαι , δυσκολεύτηκαν να μπουν σε ρυθμό. Ξεκινήσαμε λοιπόν χαλαρά. Για να δω κατά πόσο γνωρίζουν τα βασικά φτιάξαμε καρτέλες για το θρανίο μας με το όνομά μας επάνω. Τα κολλήσαμε με ταινία για να γνωρίζουν όλοι τη θέση μας!Αργότερα θα φτιάξουμε τις κανονικές μας "ταυτότητες" για να τις κολλήσουμε και μόνιμα στα θρανία μας.
Στον αγιασμό γνωριστήκαμε, πήραμε τα βιβλία μας να τα ξεφυλλίσουμε στο σπίτι , πήραμε και το δωράκι μας και δώσαμε ραντεβού κανονικά για την επόμενη μέρα το πρωί πρωί!

Παρασκευή και τα πρωτάκια μου , όπως και όλα τα πρωτάκια φαντάζομαι , δυσκολεύτηκαν να μπουν σε ρυθμό. Ξεκινήσαμε λοιπόν χαλαρά. Για να δω κατά πόσο γνωρίζουν τα βασικά φτιάξαμε καρτέλες για το θρανίο μας με το όνομά μας επάνω. Τα κολλήσαμε με ταινία για να γνωρίζουν όλοι τη θέση μας!Αργότερα θα φτιάξουμε τις κανονικές μας "ταυτότητες" για να τις κολλήσουμε και μόνιμα στα θρανία μας.
Μια ακόμη δραστηριότητα για την πρώτη μέρα να ζωγραφίσουμε μια εικόνα που μας άρεσε όταν τελειώσαμε το διάβασμα του παραμυθιού μας και, θέλοντας να δω και την ανάπτυξη του προφορικού λόγου, κάθε παιδάκι παρουσίασε τη ζωγραφιά του λέγοντας λίγα πράγματα γι' αυτήν.
Τη Δευτέρα και μετά μπήκαμε στην εξάσκηση με προγραφικές ασκήσεις και δραστηριότητες.
Την πρώτη μέρα κάναμε τις γραμμούλες Ι , τη δεύτερη τις γραμμούλες / , \ , και Χ και σήμερα τα V και Λ.
Για τους πιο γρήγορους εφάρμοσα και μια ιδέα που βρήκα στο από μία άλλη αγαπημένη φίλη-συνάδελφο. Χρησιμοποίησα θήκες DVD από τις οποίες έβγαλα τις δισκέτες και το εξώφυλλο. Έκοψα χρωματιστά Α4 έτσι ώστε να ταιριάζουν στη θήκη και τα πέρασα στη θέση του εξώφυλλου. Το "διαφανές πινακάκι" ήταν έτοιμο!!!!!!
Μέσα σε αυτό έβαλα μέσα και προτυπωμένες προγραφικές ασκήσεις για περισσότερη εξάσκηση.
Κάθε παιδάκι πήρε ένα μαρκαδόρο και στο θρανίο του έκανε τις ασκήσεις. Τα παιδάκια ενθουσιάστηκαν!Σβήνουν κανονικά με το σφουγγάρι του πίνακα και επαναχρησιμοποιούνται!!!
Παράλληλα με αυτά , δουλέψαμε γράφοντας τις γραμμούλες στον αέρα , στο θρανίο , σχηματίζοντάς τες με ξυλάκια , πλαστελίνη , με τα χέρια , με το σώμα κτλ. Τη δραστηριότητα αυτή την την έκανα και σαν επανάληψη σε όσα μάθαμε , αλλά και για την εισαγωγή της νέας γραμμής που θα μαθαίναμε.
Καλή μας συνέχεια από βδομάδα......με γραμματάκια και φωνούλες .........
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου