Συνεχίζοντας το ταξίδι μας στη χώρα των γραμμάτων...... Εε
Μετά από τότες μερούλες χαλάρωσης έπρεπε και πάλι να επιστρέψουμε στα δικά μας....Έτσι χρησιμοποιήσαμε τον "δημοσιογράφο".....μια ιδέα που έχω πάρει από μια άλλη συνάδελφο και οφείλω να ομολογήσω ότι είναι πολλυυυ εξυπηρετική!!!
Ο δημοσιογράφος μας κάνει μια σύνοψη όσων είδαμε μέχρι τώρα, αναλαμβάνει δηλαδή να κάνει μια σύντομη περίληψη όσων έχουμε συναντήσει για να θυμηθούμε τι είδαμε μέχρι εκείνη τη στιγμή και θεωρώ πως είναι πολύ καλό εργαλείο όχι μόνο για τη Α' τάξη,αλλά και για όλες τις άλλες.Στη "θέση" εναλλάσσονται όλοι οι μαθητές και πολλές φορές γίνεται και "συνεργατικό ρεπορτάζ" αφού ο ένας συμπληρώνει τον άλλον.
και το τοποθετήσαμε στη" λιμνούλα του" μαζί με τα άλλα φωνακλάδικα.
και ακούσαμε το ποίημα μελοποιημένο
Μιλήσαμε για τα αποδημητικά πουλιά και εξηγήσαμε τους λόγους που μεταναστεύουν....
και αφού μάθαμε ολικά τη λεξούλα "έχει"
γράψαμε και πολλές προτάσεις ολοκληρωμένες (Ξεκινάω με κεφαλαίο-τελειώνω σε τελεία)έχοντας έτσι την 1η μας επαφή με τη δημιουργία γραπτού λόγου.........

......εξασκηθήκαμε παίζοντας με το εκπ/κό λογισμικό jele....
το κατασκευάσαμε για τον τοίχο του δωματίου μας (νέα δραστηριότητα που ξεκινάμε ύστερα από απαίτηση των ίδιων των παιδιών)
και τελειώσαμε διασκεδάζοντας λίγο πριν βγούμε στην αυλή....https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=p3MPdW0G2R0#t=0
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου